2015. július 23., csütörtök

Tündérmese booktag

Hellóka! Ezt a booktag-et egy másik blogos oldalán találtam és nagyon-nagyon megtetszett, ezért úgy gondoltam ez lesz az első, amit megcsinálok. Na, hajrá!

Pinokkió - A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott. Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett?
Nem. Inkább akkor érzek rá késztetést, amikor valaki óriási lelkesedéssel odaadja egy szeretett könyvét, hogy olvassam el , mert olyan nagyon jó. Nekem azonban nem tetszik, de azért ilyenkor is megpróbálom őszintén, maximum kicsit szépítve elmondani a véleményem.


A Szépség és a Szörnyeteg - A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele
Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója?
Hmmm. Nem egyszerű kérdés. Először talán a Hex Hall-t mondanám, én személy szerint nem vagyok oda azért a borítóért, azonban jobban végignézve a könyvespolcot, rátaláltam egy másik könyvre. Nem hiszem, hogy túlzottan ismert lenne és ha most olvasnám lehet, hogy bennem sem ragadna meg annyira, hiszen kicsit korban alattam lévő korosztálynak való, de ezt is valamikor az SZJG után olvastam, vagy talán közbe míg vártam, hogy megjelenjen a következő rész. Egy lovas kollégiumban tanuló lányról és lováról szól a történet, kicsit talán lapos, de én oda voltam érte. Ez pedig a Vágta az éjszakában Dagmar Hoßfeldtől.


Hófehérke - Akire a szépségéért vadásztak. Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?
Nem. Van olyan, hogy a könyvesboltban ránézek egy könyvre, mert szörnyen megtetszett a borítója, de akkor is csak abban az esetben veszem meg, ha a története is tetszik és kicsit utána néztem a véleményeknek.


Csipkerózsika - Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel. Melyik a kedvenc könyves párod?
Ez nem is kérdés. Norbi és Lia az Akkor szakítsunkból. Imádtam a szivatásaikat, vicces beszélgetéseiket és a szikrát, ami megvan köztük. A kapcsolatuk mesés, mégis olyan evilági.

A kis hableány - Aki feladta az életét a szerelemért
Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?
Nos, eddig még nem nagyon, vagy csak nem emlékszem. :D Inkább a fantasy és a romantikus regények felé húzok. Legjobb, ha mindkettő. De most, hogy így elgondolkodtam, szívesen kipróbálnám a krimit.

Hamupipőke - Aki elvesztette a cipőjét éjfél után. Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?
Ez szégyenletes, de én minden könyvet, ami tetszik el tudok olvasgatni éjfélig. Az viszont, hogy fennmaradjak egész éjszaka nekem nem megy. J

Rapunzel - Akit bezártak egy toronyba. Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?
Volt egy könyv… Egy Vörös pöttyös…. De nem jut eszembe a címe. Így kénytelen leszek egy kötelező olvasmányt választani. Ez pedig nem más, mint a Légy jó mindhalálig. Egyszerűen nem ment. L
 
Alice Csodaországban - A lány, aki a nyúlüregbe esett. Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?
Szinte minden könyvben, hisz a fantasy világa már csak ilyen. Ha azonban a leghangulatosabb és legjobban kidolgozott világra kérdeznek rá akkor gondolkodás nélkül rávágom, hogy………….Harry Potter. Csak azért is, mert annak ellenére, hogy már elmúltam 11 mikor olvastam, azért vártam a levelet a Roxfortból.

A békakirály - Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált. Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?
Hát akkor, a válsz sajnos ugyanaz. Harry Potter. A tesóm csak mondta, mondta a magáét, hogy mennyire jó, anyu pedig az ellenkezőjét. Nem nekem való, beteg dolgok vannak benne stb. Aztán elolvastam és rájöttem, hogy igaza volt a tesómnak.

Jancsi és Juliska - Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket.
Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért?
         Boldi és Napsi a Bábelből. Imádom, amikor egymásnak ugranak és azt is, hogy egyszerre különböznek, mégis szörnyen hasonlítanak egymásra.

Piroska - Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt. Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?
Az utolsó könyv, amit olvastam. A Titkos Kör. Boszorkányság? Tök jó! Jöhet! Aztán ahogy belekezdtem egyre több olyan dolog volt, ami nem tetszett. Nem mondanám, hogy rossz volt. Sőt… De csalódtam benne. Később szeretnék róla hosszabban is írni.

 

Noh, ennyi lett volna ez a booktag, nekem nagyon tetszett, érdekesek voltak a kérdések és némelyiken tényleg nagyon el kellett gondolkodnom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése